Sputnik V- komu ide o blaho občana?

3. marca 2021, emil, Nezaradené

Cirkus, ktorý sa spustil okolo dovozu neregistrovanej vakcíny Sputnik V ma donútil k zamysleniu nad stanoviskami aktérov, ktoré sa v tejto súvislosti objavili. Predovšetkým k nákupu- prekvapilo ma, že sa podaril a v tak krátkom čase, nehovoriac o bezkonkurenčnej cene v porovnaní s ostatnými vakcínami. Nákup samotný považujem za snahu nájsť východisko z kritickej situácie, v ktorej sa nachádzame aj vďaka predchádzajúcim krokom vlády, politikov a našich zástupcov v parlamente. Tento nákup však odkryl aj záujmy a konanie konkrétnych politikov a členov vlády ako aj tzv. organizácií tretieho sektora. A je to horšie než si človek myslel. Pri tlačovke ministra Korčoka som mal dojem, že to nie je náš minister zahraničia, ale americký minister zahraničných vecí, alebo minimálne zástupca obchodných záujmov zahraničných farmaceutických firiem. V žiadnom prípade som však v ňom nevidel človeka, ktorý má obhajovať záujmy SR vo vzťahu k zahraničiu, naopak videl som iba štváča, ktorý sa snaží rozbúriť hladinu zvonka voči vláde, záujmom SR a jej občanov. Ostáva mi ešte otvorená otázka prečo, na koho pokyn a v koho záujme takto koná?